صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

فرشته كوچك من

من و پسرم....

1390/8/11 14:40
نویسنده : مامان نسرین
757 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام پسرم

دیروز ٢٩/٦/٩٠ رفته بودم سونو بهم گفت که شما آقا پسری و 16 هفته و 5 روزته عزيزم. 

                   همه چی هم خوب و طبیعی بود خدارو شکر

قدت ١٨ cm و وزنت هم 181 گرم بود  با ضربان قلب 146 .بابايي كه خيلي خوشحال شد.

الان كه ميدونم جنسيتت چيه بهتر ميتونم باهات ارتباط برقرار كنم عزيزم .

ماماني اين روزا خداروشكر حالش بهتر شده پس پسرم  تو هم خوب رشد كن و زود بزرگ شو .

                                    دوستت دارم پسمل مامانniniweblog.com

 

 Baby Boy picture

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ني ني
30 شهریور 90 10:28
عزيزم مباركه....
ني ني من 22-3 روز از ني ني شما كوچيك تره ... واقعا كه هيچ خبري مثل سلامتيش شاد كننده نيست....
فسقلي جون قدمت مبارك


afsaneh
30 شهریور 90 12:14
ميدوني كه من از همه خوشحالترم كه يه پسر داري... بازم تبريك


سحر
30 شهریور 90 12:41
مرسي خاله افسانه
خاله ناهید
31 شهریور 90 12:01
خانه قربونت بره هنوز نیومدی هلاکتم نی نی دوست دارمممممممممممممممم عشقمممممممم بوسسسسسسسسسسسس



مرسي خاله ناهيد جون
سمانه
3 مهر 90 9:45
از قدیم گفتن چرا نزایم پسری ... جام رو بندازن تو پنج دری... رها جون زود تند سریع، و صحیح و سالم بدو بیا که منتظریم
پرستو
3 مهر 90 15:34
مبارکه اومدن پسرت


مرسي پرستو جون

سارا
5 مهر 90 12:04
مبارك باشه ! ايشالا پسر گلتون به سلامتي دنيا بياد


مرسي سارا جون پسر شما هم سالم وسلامت باشه ايشالله
الناز
6 مهر 90 10:59
سلام ني ني كوچلو جونم حال جان كوچولوت چطوره،خوب داري تو دل مامانت فضولچه بازي در مياريا ولي مامانت يكي از مهربونترين ماماناي دنياست كه عاشقانه وبا صبوري منتظر وجود نازنينت به اين دنياست.وانشاالله سلامت وقوي با جان كوچولوت بياي تواين دنيا وپسر خوبي براي مامانت باشي. دوست دارم پسر قند عسل بوسي به جان كوچولوت


مرسي الناز جونم تو خاله مهربون ني ني هستي وقتي بزرگ شد بهش ميگم كه چه كارهايي واسش كردي
مادر کوثر
6 مهر 90 17:21
آخیییییییییی...به سلامتییییییی
منم تو دلم یه پسمل ناز دارم


مامان كوثر ليشالله پسمل شما هم به سلامتي به دنيا بياد