صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

فرشته كوچك من

آغاز ماه هفتم

1390/9/5 10:20
نویسنده : مامان نسرین
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دست و پا کوچولوی مامانCongrats picture

ماه آخر از فصل پاییزه و دیگه شش ماه تموم شد و وارد ماه هفتم شدیم عزیزم دیگه داری بزرگ میشی و من اینو از تکونها و لگد هایی که روز به روز بیشتر و محکمتر میشه میتونم بفهمم.

سه ماهه دیگه مونده تا بیای بغل مامانی از این بابت خیلی خوشحالم ولی از یه طرف هم دلم برای این روزها تنگ میشه ها.الان تو وجود منی و دیگه هیچ وقت به این نزدیکی نمیتونم حست کنم ودلم برای این احساس قشنگ حتما تنگ میشه عزیزم.

baby with balloon and diaper and dog animated gif

راستی مامانی فکر نکنی ما به فکر اسم برای شما نیستیم چرا عزیزم فقط از بین چند تا اسم باید یکی و انتخاب کنیم که یه کمی سخته ولی قول میدم به زودی اسمت رو انتخاب کنیم پسرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان طاها
5 آذر 90 12:49
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه. وبلاگه بسیار زیبایی دارین . خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان سحر
11 آذر 90 21:16
سلام نسرین جوون الهی قربون این پسمله نازبشم بابات کادوی قشنگت ممنون انشاللله جبران کنم راستی عکس ها رو گذاشتم تو وبلاگ.مااچ
سارا
13 آذر 90 2:15
ای جان، قربون نینی که سه ماه دیگه میخواد بیاد بغل مامان خوشگلش. واقعا لحظه لحظه این روزا خیلی قشنگه عزیزم! ایشالا که اسم آقا کوچولو هم به زودی تصویب بشه و نامدار باشه. جونمممم
مامان سحر
23 آذر 90 13:19
سلام نسرین جوونم مبارک باشه بسلامتی یه اسم خوجل واسه پسملمون پیدا کردی چه جیگری بشه این صدرا


مرسي خاله سحر جون بوووووووووس براي آميتس جون