صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

فرشته كوچك من

روزی که فرشته کوچولو اومد تو دل مامانی

1390/7/11 8:58
نویسنده : مامان نسرین
654 بازدید
اشتراک گذاری

animated gifs of babies- stork and baby

سلام عزیز دل مامان

چند روز بود که حالم خوب نبود فکر کردم مشکل معده پیدا کردم میخواستم برم دکتر گوارش .بعد پیش خودم فکر کردم نکنه خبری شده باشه گفتم بزار اول مطمین شم برای همین رفتم بی بی چک خریدم بابایی نبود گذاشتم دیدم بله مثبته ولی باورم نمیشد آخه از وقتی که من بابا تصمیم گرفتیم که بیای تو زندگیمون زیاد نگذشته بود فکر نمیکردم تو به این زودی بیای تو دل مامانی.فرداش یعنی ٥/٤/٩٠ رفتم آزمایش دادم که جوابش مثبت بود اون روزم بابایی نبود آخه میدونی کار بابایی اینجوریه که ٢٤ ساعت سر کاره ٤٨ ساعت آزاده.اومدم خونه اول به بابا زنگ زدم خبر دادم اونم مثل من اولش باور نمیکرد.بعد از چند روز هم به خانواده ها گفتیم خیلی خوشحال شدن.عزیز دل مامان خوش اومدی و مرسی که مارو زیاد منتظر نذاشتی.

Orkut Scraps - Welcome

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

neda
1 مهر 90 11:41
mobarak bashe azizam