صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشته كوچك من

تولد یکسالگی

1391/12/8 13:29
نویسنده : مامان نسرین
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من

پسرم به مناسبت یک ساله شدنت یه جشن کوچولو خانوادگی گرفتیم که خانواده من و بابایی بودن.ایشالله اگه سالهای بعدی خونمون بزرگتر شدجشن تولدت رو مفصل تر میگیرم.

شما اینقده غر غرو شده بودی اون شب که ما نتونستیم یه عکس درست ازت بگیریم بابایی باید دستاتو نگه میداشت تا کلاهتو برنداری یا دست به کیک نزنی.البته تقصیری هم نداری الان کوچولی از جشن و تولد و مهمونی ...چیزی متوجه نمیشی عزیزم.


 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سارا
8 اسفند 91 10:39
چرا جیگیری غرغرو شدی ؟ تولدن مبارک عسلم دوباره
قالب و تقویم کودکانه
12 اسفند 91 17:09
طراحی تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما با جدیدترین طرح هایی که جایی ندیدید بدون استفاده از تقویم های آماده هر طرحی مد نظر شما باشد ما آن را برای شما طراحی می کنیم http:baby-graphic.blogfa.com
زهرا مام صدرا
12 اسفند 91 18:26
جیگر خاله تولدت مبارک باشه عزیزمممممممممم ایشالله زیر سایه پدر و مادر مهربونت به خوشی سالهای سال و بگذرونی و هر سال با موفقیت بیشتر دوست دارم عزیزمممممممممممممم
مامان آرشينا
13 اسفند 91 12:10
♥Iloveyou♥ Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ مباركه ايشالا 120 سالگيت
پريسا
13 اسفند 91 12:42
سلام ممنون ميشم به وبلاگ منم سر بزنيد
مامان نیکادل
13 اسفند 91 16:21
صدرای عزیزم تولدت مبارک خاله جون انشالله همیشه زیر سایه پدر و مادرت سالم و سرحال باشی بووووووووووووووس بوووووووووووووووووس
مامان روژِینا
13 اسفند 91 22:22
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک صدرا کوچولو نسرین جونم یه کوچولو تو عکس می خندیدی خوب کی می شه من ببینم این وروجک وووووووو
مامان سپیده
14 اسفند 91 10:25
سلام نسرین جون چه خوب کردی عکس سه نفرتونوگذاشتی ،وااااای که چقدر دلم برات تنگ شده بازم تولدش مبارک ایشالا دومادش کنی
سحر مامان آمیتیس
18 اسفند 91 19:37
سلام نسرین جونم تولد عسلم مبارک باشه ای جووون دلم 120ساله بشی عشقم وااااااای نسرین اصلا روم نمشد کامنت بزارم یا زنگ و اس بزنم من فکر مبکردم تولد صدرا جونم 20 اسفتده ببخشید شوک شدم دوستم
سارای محمدسجاد اینا
22 اسفند 91 8:03
وااااااااااااااای نسرین واسه این پسر هم صدقه میدی هم اسپند هم همه جی! ماهه. توی عکسای 17 اسفند می درخشه. جیگرشو