صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

فرشته كوچك من

یکسالگی و...

1391/12/8 1:03
نویسنده : مامان نسرین
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه زندگیم

صدرای عزیزم یکساله شدی یک سال از روزی که اولین بار دیدمت صداتو شنیدم وبغلت کردم گذشت.تو این یک سال نفس به نفس با تو بودم .عزیزم تو میوه زندگی من و بابایی هستی با اومدن تو همه چی خیلی قشگتر شد و از این بابت هر روز خدارو شکر میکنم. این یک سال خیلی خیلی زود گذشت ماشالله الان دیگه مردی شدی دیگه قشنگ میتونی راه بری چهارمین و پنجمین دندونتم داره درمیاد.چند روز پیشم برای اولین بار موهاتو کوتاه کردیم.

واکسن دوازده ماهگیتم زدیم خداروشکر خیلی خوب بود و اصلا اذیت نشدی.

چکاپ یکسالگی:

وزن:10 کیلو و300 گرم

قد:cm76

نمیدونم چرا این ماه قدت رشد نکرد برای همین دکتر شربت کلسیم بهت داد.

 

عکسها در ادامه مطلب

یک سال به روایت تصویر

 

نوزادی


یک ماهگی


دو ماهگی


سه ماهگی


چهار ماهگی


پنج ماهگی


شش ماهگی


هفت ماهگی


هشت ماهگی


نه ماهگی


ده ماهگی


یازده ماهگی


یک سالگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله الناز
6 اسفند 91 13:21
صدر راجونم،عزيز دلم،تولدت مبارك خاله جون ميبوسمت عزيزم ايشالا صدساله بشي خوشگل قند عسليييييييي
پگی مامان رادین خان
6 اسفند 91 15:17
صدرا جون تولدت مبارککککک واقعا خیلی زود گذشتتتت چشم به هم بزنیم دو سالشون میشه
مینا مامی لیانا
6 اسفند 91 19:52
باز هم مباااااااارک باشه صدرا گلی ایشالا مامان و بابا همیشه شاهد رشد و شادی و موفقیت تو باشن
مهسا(مامان هستی)
6 اسفند 91 20:47
مبااااااااااااااااااااارکه عزییییییییییزم ایشالاااااا تولد 120 سالگیت
مامان سارا
8 اسفند 91 10:37
الهی فدات بشم جیگری ، تولدت مبارک هزاربار مبارک ، ایشاا.. 120 سالگیت
سارای محمدسجاد اینا
9 اسفند 91 0:22
واي خدا حفظتون کنه نسرين! عجب کاري کردي. عالي بود.
مولود
10 اسفند 91 17:09
واییییی ماشالا به آقا صدرا عزیزدلم تولدت مبارک نسرین جون خیلییییی عکسا قشنگ بود مخصوصا کنار ساحلیه عاشقش شدم