صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

فرشته كوچك من

تولد دسته جمعی...

1391/12/22 14:26
نویسنده : مامان نسرین
2,238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلمممم

پنجشنبه 17 اسفند یه روز خوب و به یادموندنی بود برامون عزیزم از چند ماه قبل با دوستان نی نی سایتی برنامه گذاشته بودیم که یه تولد دسته جمعی برای بچه های اسفند بگیریم که خداروشکر این کار انجام شد.

برای اولین بار مامانای اسفندی با بچه هاشون همدیگرو میدیدن همه ما از اول دوران بارداری با هم بودیم تا الان که بچه هامون یک ساله شدن خیلی جالب بود جمع شدن این همه بچه ای که همه تو یه ماه متولد شدن .

همه بچه ها خیلی ناز شده بودن هر کی یه کاری میکرد یکی راه میرفت یکی گریه میکرد یکی میرقصید .....نمیشد همتونم با هم جمع کرد یه عکس درست ازتون گرفت اخه.ولی در کل به من که خیلی خوش گذشت به شما هم حتما خوش گذشته چون با دوستای همسن خودت بودی .جای همه بچه هایی هم که نتونستن بیان خیلی خالی بود.ایشالله تو فرصتهای بعدی بیشتر بتونیم همدیگرو ببینیم و شماها همبازیهای خوبی برای هم بشین.


 اینم عکس همه فرشته های اسفند 90 که خاله غزال زحمت کشیده درست کرده

    بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

اینم ریسه عکسهای شما که خاله آزاده زحمت کشیده بود و بصورت تقویم اماده کرده بود

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سارا
18 اسفند 91 17:50
ااااااااااااااااای جونم ، تولدتون مبارک کوچولوها خصوصاً صدرای خوشتیپ من
مینا مامی لیانا
18 اسفند 91 18:27
وااااااااااااااااااای خیلی خوب بود نسرین به به چه عکسای خوشگلی خیلی جالب و به یاد موندنی بود واقعا خدا همه این نی نی هارو حفظ کنه ایشالا
سحر مامان آمیتیس
18 اسفند 91 19:41
ای جوووووون دلم چقدر ناز شدی عسل یزنم لهش کنم یعنی دستم بهت نرسه واسش اسفند دود کن نسرین جونم. من خیلی بی معرفتم نههههههه
مهسا(مامان هستی)
18 اسفند 91 19:45
به به خوش به حالتون که همدیگرو دیدین واااااای چه بامزن این نی نی ها عااااااااااااااشقشونم
افسانه یونسی
19 اسفند 91 12:08
تولدش مبارک، اون عکسه که همه نشستن و پسرت تنهایی وایساده خیلی باحاله
مامان روژِینا
21 اسفند 91 23:23
سلاااااااام دیدم همین الان کامنت گذاشتی به سرعت نور خودم و رسوندم اینجا که بگم منم خیلی خیلی خوشحال شدم دیدمت نسرین جون یه جورایی از همه بیشتر دوست داشتم تو رو ببینم وای که چه بانمکه این صدر ای وروجک قولش و به کسی نده که داماد خودمه امیدوارم بازم فرصت بشه همیدیگرو ببینیم اینم هزار تا بووووووووووووووس برای صدرا و مامان گلش


مرسی بهاره جونم هههههه البته یه نامزد داره صدرا ولی حالا ببینیم قسمت چیه
مامان آرشينا
26 اسفند 91 10:34
پيشاپيش عيد مبارك دنيارابرايتان شاد شاد و شادي را برايتان دنيا دنيا آرزومندم
مامان سارا
27 اسفند 91 12:40
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه شما دوست عزیز تبریک می گم و سالی سرشار از برکت و خوشی برای شما آرزو دارم از طرف وبلاگ کیان هدیه ی ناب خدا
مهسا(مامان هستی)
1 فروردین 92 11:49
سااااااااااااااال نوتون مبااااااااااااارک دوست عزیییییییزم ایشالا سال خوبی داشته باشین
مامان نیکادل
19 فروردین 92 6:42
به به چه عکسای نازی چه صدرای خوش تیپی هزار ماشالله جای ما هم خالی