صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشته كوچك من

دردونه من...

1391/10/12 15:30
نویسنده : مامان نسرین
675 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

قربونت برم که هر روز شیرینتر میشی و شیطونتر تازگیها هم که دست دسی و نانای یاد گرفتی (البته نسبتا دیر هم یاد گرفتی اخه نیست این کارا دخترونه اس شما خیلی علاقه نشون نمیدادی) اونم حالا به اصرار من که دلم نشکنه یه تکونی به خودت میدی که مثلا نانای میکنی منم که عاشق این اهنگم همش برات میزارم که نانای کنی

چشمای بسته تو رو با بوسه بازش میکنم

قلب شکسته تو رو خودم نوازش میکنم

نه میزارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بدونی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم

جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

هر چی که دوست داری بگو حرفای قلبتو بزن

دلخوشیات مال خودت درد دلات برای من

من واسه داشتن تو قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم...

 

 

 

قربون اون موهای بهم ریخته ات برم

 

بقیه در ادامه مطلب

 

دس دسی میکنی

اول نگاه میکنی و نقشه میکشی که این دفعه سراغ چی بری و خرابکاری کنی

طبق معمول با وسیله های خونه بازی میکنی  بعدم که صدات میکنم که نکن یه نگاه میکنی که انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده

از معدود زمانهایی که خودت سرگرمی و به من کاری نداری

همچنان همه چی رو میکنی دهنت و با حرص گاز میگیری

اینم وضعیت خونه از دست شما یعنی کار هر روزته ها خدا نکنه یه مهمون سرزده بیاد .....

وروجک من هر کاری دوست داری بکن شما بچه ای باید بچگی کنی اگه شما خرابکاری نکنی و خونه بهم نریزی پس کی بکنه ؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهسا(مامان هستی)
11 دی 91 23:30
ای جااااااااااااااااانم
مامان نیکادل
12 دی 91 0:26
عزیز دلم هزار ماشالله مامانش زیاد غصه به هم ریختگی خونه رو نخور بذار بازی کنه صدرا خان ما خونه ما هم همینطوره من دیگه سعی میکنم بی خیال باشم بووووووووووووووووووووووس هزار تا
مامان سارا
12 دی 91 11:32
الهی من فدات بشم که دلم برات غش رفت آخه من چطوری برنامه ریزی کنم زودتر بیام بچلونمت
به زودی میام
عاشقتم صداری من


بیا دیگه خاله سارا کیان و بیار با هم بازی کنیم دیگه
اینو صدرا همش میگه تو خونه )))
مینا مامی لیانا
12 دی 91 13:35
عزیزمممم ماشالله مرد شده خب بابا پسری گفتن دختری گفتن اصن مرد که رقص نباید بلت باشه بسکه این دوماده من اقاست قربونش برمممممممممممممممممم
خدا حفظت کنه وروجک خونه بهم بریز
هرکاری دلت خواست بکن خاله شما مختاری
دوستتون داریمممممممممممم


حالا در حدی که دوماد باید تو عروسی برقصه بلده مادر زن جان )
ساراي محمدسجاد اينا
12 دی 91 15:36
اوووووووووووووووووووه ا وه... صدرا بايد برقصه از هيشکي هم نترسه بيا وسط... حالااااااااااااااااااا اووووووووووووووووووه اوه
زهرا مامان صدرا
12 دی 91 17:15
عزيزمممممممممم خدا چقدر نازه اين پسر يعني نسرين خونه ماهم وضعيتش بهتر نيست ماشالله كه خودش وايستاده افرين عاشقتم صدراي خاله با اون قيافه با نمكت
رایکا
17 دی 91 1:10
ماشالا روز به روز جیگرتر میشه نسرین جان. هزار ا... اکبر
مامان روژینا
17 دی 91 12:14
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه جیگری شدی تو هر روز نمکی تر از دیروز قربونت برم هزاااااار ماشاا...
نسرین جون چه کردی با در کابینت واجب شد منم از کابینتام عکس بگیرم
راستی دوستم نمیدونم جواب کامنتی که گذاشته بودی و خوندی یا نه ولی من تمام نظراتت و تایید می کنم و جواب می دم نمی دونم چرا اینطوری شده
بچلون این پسمله رو بابا قسمت نیست همدیگرو ببینیم خودم بچلونمش ای بچه های تنبل نی نی سایت



خوندم بهاره جونم مرسی

مامان آوينا
19 دی 91 12:49
واي عزيزم فدايه ايم وروجك ناز بشم من
مامان سارا
19 دی 91 12:51
سلام دوستم ، یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده دوست داشتی برو به وبلاگ: http://ninimod.niniweblog.com و بهش رای بدید
غزال مامان آرتین
19 دی 91 21:40
جدا من عادت ندارم تو اینقدر زود آپ کنی وبلاگ صدرا جونو! الهی قربون لپای گلیت بشم من! من که گفتم تو از اول هم که به دنیا اومدی با اون همه مو مردونگیتو ثابت کرردی! حالا هی این مامانت بگه برقص! فدای تو بشم. بببببببوس
پروانه مامان آوین
20 دی 91 10:17
وای فدای گل پسری قربونش برم انقده زرنگه خودش تهنایی وایمیسه ،شیطونکه،وروجکه بوووووووووووس
سحرمامان آمیتیس
22 دی 91 4:01
ای جون دلم نفففففففففففففففس نسرین خوبی دوستم ؟خیلی دلم براتون تنگ شده خداروشکراین وبلاگ هاهست میتونم بیام ببینمتون عکس خودتم بزار خیلی دوست دارم بیام اون قندعسل روببینم .فدات بشم جوجو بترکون خونه روآمیتیسم همین کارو میکنه ولی کیه که بعدش جمع کنه
سجاد
12 فروردین 92 13:46
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم