صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشته كوچك من

ده ماهگی

1391/10/4 1:30
نویسنده : مامان نسرین
773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

ده ماهتم تموم شد عزیزم روزا خیلی تند میگذره من تو این یه ماهه نتونستم برات بنویسم چون زیاد خونه نبودیم وقتی هم هستم شما نمیزاری من کاری بکنم ماشالله شیطونیاااا میگی همش با من بازی کن یا اینکه باید مواظبت باشم بلایی سر خودت نیاری که بازم با این همه مراقبت کار خودتو میکنیی میری در کشو ها رو باز میکنی بعد که میخوای ببندی دستت میمونه لای کشو و داد و گریه یا در کابینتا رو باز میکنی و هر چی توشه میخوای بریزی بیرون همه رو با بند بستم دیگه .

یاد گرفتی میری لبه روروئکت وایمیسی دستاتم ول میکنی وشروع میکنی اواز خوندن

 

بعدم یه بار که این کارو میکردی تعادلت و از دست دادی و افتادی صورتتو زخمی کردی خدا رحم کرد که چشمت چیزی نشد

ببین صورتتو چه کار کردی

خونه هم از دست شما همش بهم ریخته اس شما میریزی و من باید هی جمع کنم

 

بقیه در ادامه مطلب

 

اینم عکس دو تا دندونت

صدرای پرسپولیسی

 

قربون این مدل خوابیدنت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان سارا
4 دی 91 10:11
اااااااالهی من فدات شم عشقم ، قربون شیطنتت بشم من ، در کابینت باز می کنی زندگی نسرین و می ریزی بیرون ؟ خوب می کنی خونشو به هم می ریزی اونم باید هی جمع کنه ؟ خوب می کنی مامان نسرین داره می گه خاله سارا بچه ها رو لوس بار میاره ؟ خوب می کنم من عاشقتم صدرا دندونم درد گرفت انقدر بهم فشار دادم من می خوام ببینمت زودتر
مامان سارا
4 دی 91 10:25
نسرین جون ، بچم می ره روی روروئکش دستاشو ول می کنه آواز می خونه برگرفته از فیلم تایتانیکه
هنری فکر کن عزیزم

چشم عزیزم
سحر مامان آمیتیس
4 دی 91 11:12
مبارک مبارم 10 ماهگیش مبارک ای جا عسسسسسسسسسسسسسسل بخورمت مبارک باشه نسرین جونم وای خدا چقدر تندتند بزرگ میشن این فرشته ها چشم بهم بزنی 1سالگی و....عروسیش میاد یعنی من دستم بهت نرسه
سحر مامان آمیتیس
4 دی 91 11:16
ای جووونم وروووجک شیطون بلا نسرین مواظبش باش قربونش بشم خوبه چشمش چیزی نشد خدارو شکر واسش اسپند دودکن آمیتیسم از لبه ی روروئک وای میاستاد تا چند وقت دیگه بکشیش هم توی روروئک نمیشینه آمیتیس جیغ مزد.عااااااشقتم
افسانه یونسی
4 دی 91 11:27
عزیزم قیافشو نگاه! من عاشق بچه های شیطونم


آخ افسانه جون نوبت خودتم بشه ببینم شیطون دوست داری یا نه
پروانه مامان آوین
4 دی 91 11:33
وای جیگرشو برم چقد بزرگو ناز شدی خاله چند وقت بود ندیده بودمت بووووووووس.شیطونکم خیلی مراقبت باش بمیرم که صورت نازگلیت زخم شده
سحر مامان آمیتیس
4 دی 91 11:34
صدرا جیگره بترکون خونه رو که خسته بشی شب خوب بخوابی خاله ولی مامان نسرین گناه داره
مینا مامی لیانا
4 دی 91 14:05
عزیزممممممممممممممممممممم
ماشالله چه بزرگ و خوشگل و آقا شدی
الهی بمیرم برای صورتت بازم خداروشکر به چشمت چیزی نشده.
به به داماد پرسپولیسی خوبه دیگه ما هم همه پرسپولیسی هستیم و استقلالی ها رو اصلا محل نمیدیم
قند عسل همیشه سلامت باشی عزیزم


به به چه تفاهمی
مامان سپیده
4 دی 91 18:13
یعنی شیطونو شلوغ شدی رفت اووووه جیگرشو با اون دندوناش
مامان روژینا
5 دی 91 1:31
واااااااااااااااااااای نفس منو ببین چه شیطونی شده والا دوستم صدرا که پسره من که بچم دخمله هم اوضاعم بهتر از تو نیست و با کشو و کابینت و حتی روروئک همین مشکلات و دارم البته همین کاراشونم شیرینه قربون خوابیدنش بشم من بچلونش حساااااابی
مامان شروین
5 دی 91 9:01
ماشالله چقدر تغیییر کرده و بزرگ شده.چقدرم بامزه به دوربین نگاه میکنه.فداش بشه خاله.از طرف من حتما حتما ببوسش. راستی سلام دوستم
نفس
5 دی 91 9:04
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.. *** _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶___________________________________ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ *** ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶**** **** __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----- _____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ *** $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ساراي محمدسجاد اينا
5 دی 91 15:17
سلااااااااااااااااام به به قربونش برمممممممممم من... چقده نازه ماشالله... مواظب خودت و خودت باش نسرين راستي آدرس اين جاهايي رو که ميري لباساي به اين خوشگلي و قيمت مناسبي مي خري رو به من بده... دوباره دارم ميرم تو کار خريد واسه ني ني بعديم
مهسا(مامان هستی)
5 دی 91 18:38
عزیییییییییییییییییییییزم الهی قربون اون دندونای نازت بشم خاله جونی وااای صورتتو چی کار کردی
غزال مامان آرتین
5 دی 91 21:13
ای وای! صورتت چی شده عسلم! الهی بمیرممممممم . نسرین جونی دلم برات تنگ شده! خوبی؟ چقدر اقا شده این پسر ناز! بوس برای هر دوتاتون
زهرا مامان صدرا
6 دی 91 14:24
الهي من قربونت برم جيگررررررررررر واي نسرين يعني تمامه اين كارارو صدرا هم ميكنه عين همين عكس روروئكش و صدرا هم داره برو تو وبش ببين چه جالب عزيزم بميرم خاله براي صورتت مامانش بيشتر مواظبش باش ده ماهگيتم مبارك عزيزم
مامان نیکادل
6 دی 91 23:30
به به چه عکسای قشنگی ! دلم برات تنگ شده نسرین جون هزار ماشالله صدرا خان مردی شده واسه خودش خدا حفظش کنه انشالله
پگی مامان رادین خان
10 دی 91 17:06
عزیزم ده ماهگیت مبارک شیطون خان کابینت های مامان و بهم بریز آفرین هههههههه جیگرتووووووو
مامان آوينا
19 دی 91 12:47
واي عزيزم ماشا... به اين گل پسر شيطون وخوردني 10 ماهگيت مبارك مرسي نسرين جون كه به ماسر زدي از بس اين وروجك شيطون و اذيت ميكنه وقت برام نميزاره منم خيلي دلم برات تنگ شده