صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشته كوچك من

عکس

1391/10/21 1:21
نویسنده : مامان نسرین
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عسلمممم

قربونت برم که علاوه بر اینکه میتونی وایسی چند قدم هم راه میری ولی بعدش میوفتی کم کم دیگه داری راه میوفتی همچنان هم همون دو تا دندون و داری ولی فکر کنم دندونای بالاییتم داره در میاد چون دوباره آب دهنت زیاد میره و همه چی و با حرص میکنی دهنت و میکشی به لثه هات.

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

این ماشین و خیلی دوست داری هر جا بتونی راه میبریش رو میز یا در یا دیوار ...


تازگیها هم که هر جوری بخوابی بعدش این مدلی میشی کلا علاقه داری دمر بخوابی


آخه این چه مدل خوابیدنه !!!!!!


نه به اون موقع ها که هر کاری میکردم دست نمیزدی نه به حالا که با هر اهنگی شروع میکنی دس دسی کردن


قربون قد و بالات برم مادر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مینا مامی لیانا
21 دی 91 14:30
واااااااااااااااااااااای صدرا جونممممممممممممممممممممم خوشگل...ماه...دوست داشتنی والا خوابیدنشم که دیگه نمک
سارای محمدسجاد اینا
21 دی 91 17:55
واااااای که دلم رفت... ماشالله ماشالله... ماشالله
مهسا(مامان هستی)
21 دی 91 22:30
واااااای وااای قربونش برم من عاااالی بودن عکسا ماشالااااا آقایی شده
سحرمامان آمیتیس
22 دی 91 3:56
ای جان ای جاااااااااااااااااااااان فدات بشم خوردنی شیرین ووووووووووووووووی دهنم دردگرفت انقدرحرص خوردم من کی بالاخره بغلت میکنم عزیزم
سحرمامان آمیتیس
22 دی 91 3:57
وای ماشالله به چی زول زدی عزیز خاله با اون چشم های خوشگلت
منصوره مامان ماهان
23 دی 91 1:28
ای جونم چه لباسهای خوشملی داره خاله مبارکت باشه. مامانش دستت درد نکنه.
مامان علی
23 دی 91 15:20
خیلی خنده با مزه ای داره خدا حفظش کنه
مامان نیکادل
24 دی 91 0:58
ماشالله هزار ماشالله چه گل پسری شدی خاله جون قربونت برم که کم کم داره راه میوفتی بووووووس
مامان سارا
24 دی 91 13:17
فقط می تونم بگم عاشقتم ، تا بیامو گاز گازت کنم جوجه
الهی من فدای اون چشات بشم نفسم .



خدا نکنه سارا جون مرسی
زهرا مامان صدرا
24 دی 91 23:56
ماشالله ماشالله ماشاله واي نسرين اين صدراها چرا انقدر كاراشون مثل همه صدرا هم هر جور بخوابه اخرش اين جوري دمر ميشه هههههههه قربون صدرا گلي بشم با اون قيافه با نمكش
رایکا
25 دی 91 0:59
عزیز دلمممم، چقدر ماشالا ناز شدی شما مامانش چهارقل بخون براش. آنیتا هم همینجوری پشتش رو قلنبه میکنه میخوابه. چه جالب!!!!
مامان سپیده
26 دی 91 12:43
واااااای که چه عسلی شده نسرین دلم میخواد بغلش کنم و حسابی بچونمش عاشق خوابیدنشم خوابیدن به سبک صدرا مختص خودشه
نفس17/90
26 دی 91 14:19
عسيسم با اون دندوناي موشيت بوسسسسسسسسسسسسسسسسماشالا
مامان روژینا
28 دی 91 14:10
واااااااااااااااااای چقدر قشنگ می خواااااااااااااابه کلی از دست این شیطون خندیدم
واقعا خوردنییا خاله
چه تیپی هم زده وروجک معلومه دیگه بایدم دل دخترا رو ببری
اینم یه بوس ابدار برای صدرا جون و نسرین جونم


مرسی بهاره جونمممممممممممم
مامان الهام
1 بهمن 91 0:56
هزار ماشالله مممممممممممممااااااااااااچچچچچچچچچچچچچ
مریم (ماری مامی آنیتا)
1 بهمن 91 3:23
ای خدا این پسر شیطون داره ماشین بازی میکنه آخیییییششششش خوابیدنشو چه شیرین خوابیده
پروانه مامان آوین
1 بهمن 91 11:01
عزیززززززززززززززززززززززززززززز دلم مث آوین من میخوابی قربونت بره خاله که روز به روز مردتر وخوشلتر میشی
سحر مامان آمیتیس
3 بهمن 91 18:54
آخ جووووووووووووووووووووووووووون فدات بشم خاله 5شنبه میام میبینمت میخورمت
غزال مامان آرتین
3 بهمن 91 20:33
الهی من قربونت بشم! روز به روز خوشگل تر و آقاتر! نسرین یعنی عاشق تفای رو لباسشمممممممممممممممممممممم من بچه تف تفی میخوام! بوووووووووووووووووووووووووس دلم برای خودت هم تنگ شده! بوس
saba
3 بهمن 91 20:34
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/