صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته كوچك من

برگشت به كار

1391/5/26 16:00
نویسنده : مامان نسرین
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

بعد از 6 ماه دوباره برگشتم سر كار البته فعلا بصورت موقته عزيزم شما هم ميموني پيش ماماني(مامان من)

قند عسلم خيلي دلم برات تنگ ميشه همش عكست رو نگاه ميكنم و زنگ ميزنم به ماماني حال تو ميپرسم.

شركت هم بخاطر تولد پسر گلم براي من يه پيام تبريك گذاشتن كه برات ميزارم تا يادگاري بمونه.

 

قدم نو رسیده مبارک

يكشنبه ,22 مرداد, 1391

بنام خدا

 

همکار گرامی، سرکار خانم نسرین علیان

 

قدم نو رسيده را به شما تبريك عرض نموده و صميمانه آرزومنديم كه صدرا کوچولو فرزندی سالم، صالح و خوش قدم برای شما باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مینا مامی لیانا
22 مرداد 91 15:10
نسرین جونم خدا قوت بهت بده. ایشالا که صدرای نازم هم اذیت نمیشه. مواظب این دوماده ما باشیا . خسته هم نباشی


چشم مینا جونم مرسی
مولود
26 مرداد 91 16:59
نسرین جون ماشالا پسرت داره,مثل مامانش روز به روز ناز میشه,قربونش برم,خسته هم نباشی


مرسی عزیزمممممممممممم
مامان شروین
27 مرداد 91 13:44
دست همکارات درد نکنه که باعث شد وبلاگ صدرا کوچولو رو آپ کنی


ههههه مينو واقعا راست ميگي

مامان سارا
28 مرداد 91 3:05
صداری خاله عاشق اون چشای گردت شدم ( ماشاا.. ) . هندونه جونم میام قاچت می کنم می خورمتا .
نسرین جون برام گفتی روزا بدون صدرا برات سخته ، خدا به داد من برسه



سارا جونم ايشالله كه تا اون موقع مرخصي 9 ماهه ميشه بعدم از اين ستون به اون ستون فرجه دوستم نگران نباش
ساراي محمدسجاد اينا
28 مرداد 91 15:42
چه عکس متفکرانه اي!!!
چه ژستي!!

داره فکر مي کنه يعني اگر مامانم بره چي مي شه؟!

شايدم داره فکر مي کنه که:آخ جون مامانم ميره و من کلي مي تونم بيشتر شيطوني کنم



ههه اره داره به شيطنت فكر ميكنه
مامان نیکادل
30 مرداد 91 18:22
نسرین جونم خسته نباشی
انشالله خدا کمکت میکنه ساعت های سر کار تند تند میگذره بووووووووس واسه صدرا جون


مرسي شايسته جونمممممممممم

خاله ناهید
31 مرداد 91 15:41
دوست دارم خاله


مرسي خاله ناهيد جونم