صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته كوچك من

نشستن تو روروئک

1391/4/27 10:16
نویسنده : مامان نسرین
905 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان

عزیزم هر روز که میگذره و بزرگتر میشی شیرین تر هم میشی الان تو پنج ماهی چند وقتیه دیگه میتونی کامل غلت بزنی کلی سر و صدا میکنی و آواز میخونی و خنده صدا دار میکنی و همه چیزم میخوای بگیری دستت و بکنی تو دهنت من و بابایی هم کلی با این کارات کیف میکنیم.

چند روزی هم هست که میزارمت تو روروئک از بس که علاقه به نشستن داری .دستت میره رو این دکمه های موزیکال روروئک صداش در میاد تو هم کلی ذوق میکنی البته اولش تعجب میکنی و چشات گرد میشه بعد ذوق میکنی و میخندی ولی زیاد نمیزارمت چون خسته میشی و کمرت درد میگیره الان یکم زوده واسه نشستنت عزیزم.

 

عسل مامان کمتر از یه ماه دیگه باید برگردم سر کارم خیلی هم دوست دارم برم ولی مگه دلم میاد تو  رو تنها بزارم  و برم هندونه خوشمزه من .هنوز معلوم نیست چه کار کنم برم یا نرم مسئله این است؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عسل
27 تیر 91 10:57
بخولمتتتتتتتت هندونه شيرين با اون چشاي متعجبت اخه عاشقتتتتتتتم


))
مینا مامی لیانا
27 تیر 91 22:33
عزیزم آقا صدرای گل بالاخره این مامان تنبلت چند تا عکس گذاشت اینجا تا ما ببینیم و کیف کنیم . هزارماشالله


دوماد ناز داره اخه .....

مامان نیکادل
28 تیر 91 10:35
وای چه جیگری شدی تو این لباس هندونه ایت
گل پسر!!!
ماااااااااااااااااااااااااچ واسه خودت و مامانت


مرسی خاله شایسته جون
غزال
30 تیر 91 17:13
ببخشید میشه به منم هندونه بدین! اونم از نوع متعجب!!!!!!!!!!!!!!
عاشقتم عزیز خاله. بووووووس



مامان شروین
31 تیر 91 10:18
وووووووی.این هندونه رو بخورم مننننننننن
ماشالله آقایی شده واسه خودش


ساراي محمدسجاد اينا
31 تیر 91 13:18
سلااااام نسرين جون
خوبي؟
مبارک باشه اون لباسايي که اون روز رفتي بازار خريدي
منم ازين اين هندونه هاي پا بالا مي خام که کلي سوال از چشماشون مي باره.....
گاز گاز...
به به


مرسی سارا جونم

مونا مامان تینا
31 تیر 91 22:54
ماشین سواریم که بلدی پس دوست دخترت کجا سوار شه جیگرررر


هههه میشونمش رو پام خاله مونا
مامان صدرا
3 مرداد 91 12:33
الهی قربونت برم هندونه،من تورو ببینم که میخورمت،ماشالا ماشالا خیلی بزرگ شدیا


منصوره مامان ماهان
9 مرداد 91 3:13
هندونه آی هندونه هندونه شیرین داریم خوردنی و عسلی هزار ماشالله به صدرا جون


سحرمامان آمیتیس
10 مرداد 91 15:17
سلام نسرین جونم خوبی ؟ صدرا جونم خوبه؟ کی برمیگردی سرکار؟ گل پسرت رو ببوس اینجوری ممممممممممماچ راستی این وبلاگ معصومه مولایی بهش سر بزن http://mamidokhmal.niniweblog.com/
مامان سپیده
14 مرداد 91 18:42
وااااای که چه خوردنی شده الهی فدات بشم با اون قیافه متعجب نسرین جون از طرف من حسابی ماچش کن که دلم براش ضعف میکنه وقتی عکساشو میبینم


مرسی سپیده جونممممممم

مامان روژینا
17 مرداد 91 22:08
قربونت بررررررررررررررررررررررررررررم من هندونه بوسسسسسسسسس نسرین جون با اجازه لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی



مرسي عزيزم من لينكت كرده بودم
خاله ناهید
31 مرداد 91 15:46
الهی فدات بشم خاله عزیزم
هیچ وقت از نگاه کردن به تو خسته نمیشم خاله


بوووووووووس واسه خاله ناهيد جون