صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته كوچك من

اولین سفر...

1391/3/17 13:35
نویسنده : مامان نسرین
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای مامان

عزیزم دیگه حسابی خوردنی شدی و داری شیطون میشی دیگه میتونی یه وقتایی چیزی دستت بگیری مثل پتو تو یا وقتی شیر میخوری لباس منو.یه وقتایی هم سعی میکنی غلت بزنی ولی کامل نمیتونی برگردی.

اینم یه عکس از سعی تو برای غلت زدن

 

پسرم نیمه خرداد چند روزی تعطیل بود که ما با هم رفتیم به یه جای خوش آب و هوا (جاده شمال)که مامانی اینا اونجا خونه دارن.در واقع این اولین مسافرت تو بود البته اگه بشه اسمشو مسافرت گذاشت خیلی خوب بود و خوش گذشت همه بودن و ما هم یه آب و هوایی عوض کردیم .روزا هوا خیلی خوب بود و من هم شما رو میبردم تو طبیعت باهم یه گشتی میزدیم تو هم که عاشق بیرون و گردش رفتنی هیچی نمیگفتی فقط همه جارو با دقت نگاه میکردی

 

ولی شبا هوا خیلی سرد بود یعنی از غروب به بعد دیگه باید لباس گرم میپوشیدیم منم شما رو حسابی میپوشوندم که مریض نشی عزیزم برعکس خونه که با لباس کم هم عرق میکردی اونجا با اون همه لباس اصلا گرمت نبود.لباسای گرمت هم برای یکی دو ماه پیشت بود که الان دیگه واست کوچیک بود و تو اون لباسا خیلی با مزه شده بودی.

 

در طول روز هم که هوا خوب بود و بیرون میخوابیدی میذاشتمت تو پشه بند که از دست حشرات در امان باشی.

چون  هوا سرد بود از ترسم شما رو  اونجا حموم نبردم  عوضش وقتی برگشتیم اول من و شما رفتیم حمام و شما یه شستشوی حسابی شدی.

این بود حکایت سفر سه روزه آقا صدراااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مینا مامی لیانا
17 خرداد 91 16:42
قلبونت برم من با اون کلاه خوشگلت آقا صدرای گل. انشالله که همیشه خوش و سلامت باشی عزیز دلم کنار پدر و مادر خوبت بوسسس


مرسی مادر زن جان
سارای محمدسجاد
18 خرداد 91 10:58
به به
خیلی عکسای خوبی گذاشتی نازه پسری ماشالله


مرسی
مامان علی
20 خرداد 91 18:46
سفر به خیر خوش گذشت بهسلامتی
وای چه منظره های نازی خیلی عکس ها خوب شده


جای شما خالی حمیده جون مرسی
غزال
21 خرداد 91 11:27
بهههههههههه سلام مامان فعال!
یعنی عاشق عکسای پسریت شدم! عجب جایی رفتین! خوش به حالتون. اون عکس تو طبیعت صدرا هم که مثل کارت پستاله.
بوس واسه مامان خوشگل و پسر ناناز


مرسی غزال جونممممم
مامان نیکادل
4 تیر 91 12:40
به به گل پسرو ببین هزار ماشالله
انشالله همیشه به سفر و خوشی


سارای محمدسجاد اینا
5 تیر 91 0:16
سلام سراغت رو گرفتم از بچه ها، گفتن برق رفته واکسن نزدن شماره هام پاک شده نسرین جون، میخامش بده.. واکسن محمدسجاد خوب بود دردی نداشت به اون صورت فقط یه ذره سر شب داغ شد ایشالله صدرا هم خوب بشه واکسن 4 ماهگیش
فاقی
5 تیر 91 12:32
بووووووووووووووس محکم واسه صدرا!!!تو اونلباس نوزادیش خیلی بامزه شده
سحرمامان آمیتیس
5 تیر 91 13:10
سلام نسرین جونم وااای خیلی دلم برات تنگ شده چه کارخوبی کردی عکس خودتم گذاشتی نسرین یعنی میخورمش این پسره رو چقدرناناز شده عسسسسسسسسسسسسسسلم باچندتاازبچه هامیایم دیدنت ببخشیددیرشده نسرین جات خیلی خالیه توشرکت واسه صدراجیگرم اسپنددودکن
مریم(ماری)
6 تیر 91 18:56
سلام نسرین جان دلم برات تنگ شده کجایی خواهر راستی ازت ممنونم بطور غیر مستقیم بهم کمک کردی تا بتونم به آنیتا فقط شیر خودمو بدم و شجاعت داشته باشم بوس برای تو و آقا صدرا پسر جیگر خاله
افسانه یونسی
7 تیر 91 9:35
سلام عزیزم این پسر گلته؟! عزیزم من که ندیده بودمش اما ماشالا خیلی بزرگ شده. چقدرم که شبیه خودته. معلومه که پسرته....
مامان علی
9 تیر 91 23:12
سلام نسرین جون کجایی دلم برات تنگ شده آخه من با کی مسابقه بدهم
ساره
20 تیر 91 22:11
پسر نازیه.
خدا حفظش کنه براتون.
حالا بذار بشینه خیلی نازتر هم میشه


مامان آوينا
25 تیر 91 16:34
ماشاا... به اين گل پسر خوردنييييييييييييييييييييييييي خوشتيپ خاله


مرسی باران جونم
خاله ناهید
31 مرداد 91 15:48
خاله فدات بشه
عاشقتم صدرای خاله
خوش به حال مامانت که فرشته ای مثل شما داره


خاله ناهيد يه دونه اس
اونم واسه نمونه اس