صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته كوچك من

6 ماهگی صدرااااااا

1391/6/6 16:16
نویسنده : مامان نسرین
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا کوچولو

٦ ماهتم تموم شد عزیزم دیگه داری واسه خودت مردی میشیاااا ولی خیلی زود گذشت.واکسن شش ماهگی هم زدی خداروشکر خیلی خوب بود و اذیت نشدی.چکاپ ٦ ماهگی هم همه چیز خوب بود وزن ٨٣٠٠ قد ٦٩ ماشالله به گل پسرم .

اینم چند تا عکس از آقا صدرا...

بقیه عکسها در ادامه مطلب

قربون اون چشمات برم من که همیشه متعجبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 16:11
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
ماری
6 شهریور 91 23:10
آفرین به این بزرگ مرد کوچم عشق خاله صدررررررررررررررا خاله بخوردت هزار تا بوسس


مرسي خاله ماري جون

شایسته مامان نیکادل
7 شهریور 91 1:06
وای خدا قربون اون چشمای قشنگ و چهره متعجبت برم خاله جون هزار ماشالله



مرسي خاله شايسته جون

مامان سپیده
7 شهریور 91 11:57
6 ماهگیت مبارک باشه عسل خاله قربون اون تیپ و معصومیتت برم که اینقدر ناز و خوشگل خوابیدی


مرسي خاله سپيده جون
مینا مامی لیانا
7 شهریور 91 13:37
عزیز دلم چقدر ماه شدی خاله.
چقدر هم چهره مردونه و با ابهتی داری.
مامانش تعجب نیست ابهته
ماشالله...خدا حفظت کنه


مرسي خاله جونم
غزال
7 شهریور 91 15:27
الهییییییییییییییی! چقدر آقا شدی تو خاله جون! نسرینننننننننن چقدر پسرت گل و آقا به نظر میاد. قربونش برم مرد کوچولو با اون لباس مردونه ات! فدات بشمممممممم
بوس


مرسی غزال جونمممممممممم

مولود
9 شهریور 91 13:23
قربون برم صدرا جون هزار ماشالا ناز شدی گلم؛فدات بشم عزیزم


مرسی خاله جونم