صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

فرشته كوچك من

قرار دسته جمعی

1392/6/23 1:08
نویسنده : مامان نسرین
864 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونک من

هفته پیش با دوستای نی نی سایتی قرار گذاشتیم که بریم پارک ما که زودتر از همه رسیده بودیم رفتیم قسمت اسباب بازی ها و یکم شما بازی کردی بعد اسام جون و باران جون اومدن بعدم بقیه مامانا یکی یکی پیداشون شد خیلی خوب بود و خوش گذشت .دخترا که خانم بودن پسرا یکمی شیطونتر مخصوصا شما که روی همه رو سفید کردی دیگه یه جا بند نمیشدی.

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

باران.صدرا.آسام

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارای شکوفا
26 شهریور 92 16:31
سلام به روی ماه ت... من مامان قهرمان شکست ناپذیر و زمینی به وسعت آسمانم. هدیه ی میلاد امام رضای رئوف این لینک رو ببین. در مورد مراحل رشد در انسان است از کودکی تا جوانی. از نگاه قرآن و روایات... http://bacheshia.niniweblog.com/post349.php حتما مطالعه کنید خیلی مفیده. من خوندم شون. دعا کنیم برای هم که از فرصت های زندگی مون برای ارتقاء معنوی مون استفاده کنیم. و بتونیم برای ظهور آقامون گامی به جلو برداریم. دوستتون دارم اساسی[بوسه]
مهسا(مامان هستی)
27 شهریور 92 15:33
ایییییییییییییییی جونم به این فسقلی هار و مامانای نااااااازشون
مامان روژینا
2 مهر 92 21:49
ای جونم قربون همه این فینقیلیها بووووووووووس می گم جای من چقدر خالیه ها نه ؟!
مامان مانلی
3 مهر 92 14:21
سلام قبون صدرا بشم من جای ما هم خیلی خالی بود .
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
4 مهر 92 10:00
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان نیکادل
8 مهر 92 0:14
به به معلومه حسابی خوش گذشته راستی نسرین جون آدرس تاپیک جدید رو ندارم وقت کردی آدرسش رو برام بذار تو وبلاگ نیکادل