صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

فرشته كوچك من

یه روز خوب با کیان و آرتین

1392/7/4 0:54
نویسنده : مامان نسرین
1,458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقممممم

چند وقت پیش همکارای من سارا جون(مامان کیان) و سپیده جون(مامان آرتین) اومده بودن خونمون خیلی خوب بود و خوش گذشت .کیان جون و که قبلا هم خونشون رفته بودیم هم خونمون اومده بودن ولی آرتین جون و برای اولین بار میدیدیم خیلی جیگر و ناز بود .کیان 2 ماه از شما کوچکتره و آرتین 6 ماه شما بزرگتر جمع بودی دیگه والبته طبق معمول شیطون و زورگو .طفلی اون بچه ها دست به هر چی میزدن و برمیداشتن شما میدوییدی و ازشون میگرفتی دیگه این دفعه خونه خودمون بودیم و احساس مالکیت هم داشتی دیگه بدتر .اون دو تا بچه هم آروم و مظلوم دیگه جرات نداشتن کاری بکنن اصلا میترسیدن طفلکی ها.اخه پسر جون با این شیطونیا و زور گوییات دیگه کسی باهامون رفت و امد نمیکنه هاااااااااااااا....

خداروشکر بعد از نهار سه تاییتون خوابیدین و ما دوستان هم تونستیم یه کمی با هم اختلاط کنیم.دستشون درد نکنه که اومدن و به ما سر زدن امیدوارم بازم پیش ما بیان .

آرتین.کیان.صدرا

خودم(صدرا).سارا(کیان).سپیده(آرتین)

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

سپیده جون هم زحمت کشیدن و این لباس قشنگ و برای شما اوردن دستش درد نکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحر مامان آمیتیس
6 مهر 92 9:41
سلام نسرین جونم خداروشکر که خوبید.قربونتون بشم من کوچولوهای خاله ای جون دلم قیافشو ببین همچین نگاه میکنه که کسی جون نخوره فدات شم من عسل.کیان و آرتینم بزرگ شدن گوگولی ها همیشه خوش باشید خیلی دلم براتون تنگ شده
افسانه یونسی
7 مهر 92 12:33
سلام، ایشالا همیشه خوش باشی دوستم. بچه های شما چند ماهه هستن هر کدوم؟! فکر کنم صدرا خیلی از بقیه بزرگتر باشه و کیان کوچیکتر؟ زنده باشن ایشالا این نی نی ها
افسانه یونسی
7 مهر 92 12:36
نسرین من اول عکسها رو دیدم بعد متن رو خوندم... جواب سوالم رو گرفتم. البته به نظر من کیان از همه کوچیکتر بود چون بر عکس مامانش ریز نقشه، که اشتباه کرده بودم دیگه...


ایشالله نی نی تو دوستمممممممممممم
مامان سارا
7 مهر 92 14:04
خیلی روز خوبی بود دوستم دستتون درد نکنه همه چیز عالی بود ولی کیان چقدر تو عکسا ترسیده به نظر می رسه
مامان نیکادل
8 مهر 92 0:16
چه دوستای خوبی صدرا جون خاله تو هم که مثل دختر خاله نیکادلی و زورت به بقیه میرسه؟؟؟!! هزار ماشالله بهت خاله جون خیلی آقا و خوشگل شدی
مامان صدرا
16 آبان 92 15:16
نسرین عزیزم سلام.ماشالا به این پسر نازت چقدر بزرگ و جیگر شده.ایشالا که همیشه خوش باشید.صدرای عزیزمو ببوس.دلم براتون یه ذره شده.به امید دیدار