صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

فرشته كوچك من

نظرات (5)

مامان روژینا
22 خرداد 92 23:41
قربونت برم که از قیافت معلومه حسااااااااابی داری کیف می کنی بلا
نسرین جون نظرات من چی می شه ؟چرا تایید نمی کنی ؟


تایید میکنم همه رو دوستمممممممم
ساراي نشکفته :)
26 خرداد 92 18:15
به به سلاااااااااااااااااااااااام من سوالم اينه که چرا علي رغم تلاشي که مي کنند اما از بين نرده ها رد نميشن اين بچه ها!!
مینا مامی لیانا
27 خرداد 92 21:41
سلام سلام عزیزمممممممممممممم نسرین بیا بگو دندون صدرایی چی شد
مامان سارا
28 خرداد 92 18:00
قربون اون صورت کثیفت برم خاله دلم برای خیلی تنگ شده نسرین جان بابا حالا که هم من خونه ام هم شما لطفا تشریف بیارین منزل ما تا ما یکم از وجودتون حال ببریم بابا
مامان سارا
28 خرداد 92 18:01
این یه دعوت کاملا رسمی بودا زمانش با خودتون ما آمادگی تمام روزهای هفته را داریم