صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشته كوچك من

دعوت به مسابقه

1391/11/24 23:06
نویسنده : مامان نسرین
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خاله سپیده مارو به یه مسابقه دعوت کرده که سوالش اینه:

هدفتون از ساخت این وبلاگ چیه؟

من از فبل از بارداریم دوست داشتم که خاطراتتو بنویسم مثلا توی دفتر که برات یادگاری بمونه ولی بعدش که با نی نی سایت و نی نی وبلاگ آشنا شدم دیدم اینجوری بهتره هم دفتر خاطرات میشه  برات هم یه آلبوم .این وبلاگ و ساختم که خاطراتت و اتفاقای مهم زندگیت و....بنویسم واز هر زمان که تونستی خودت این ثبت خاطراتتو ادامه بدی و بنویسی ایشالله.

در ضمن باید سه تا از دوستامو به این مسابقه دعوت کنم البته خیلی از دوستام قبلا دعوت شدن .دوستایی که دعوت میکنم :

پگاه مامان رادین جون

شایسته مامان نیکادل جون

سارا مامان محمد سجاد جون

 

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

fans.persianblog.ir/post/729

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیکادل
24 بهمن 91 14:19
ممنون عزیزم که منو دعوت کردی بوووووووووووووووووووس هزار تا
مینا مامی لیانا
24 بهمن 91 17:19
انشالله همیشه خاطرات زیبا و شادی رو توی وبلاگتون ثبت کنید
مامان روژِینا
25 بهمن 91 23:05
من مرده این اطلاعات رسونیتم برای ما که خیلی مفید بودی نسرین کلی گشتم ولی نفهمیدم منبع این مسابقه کجاست ولی اینجا پیدا کردم عشق منو ببوووووووووووووس


قربونت برم
مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 15:26
سلام.از وب کیان جون میان اینجا
تولد صدرا کوچولوی ناز مبارک باشه
ایشا... همیشه سلامت باشه


مرسی لطف کردید
مامان سپده
4 اسفند 91 14:26
سلام نسرین جون تولد صدرا جون مبارک


مرسی عزیزممممممممم