صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشته كوچك من

آمیتیس.صدرا.کیان...

1391/11/24 13:46
نویسنده : مامان نسرین
6,477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

پنجشنبه پیش (5 بهمن) خاله سارا و خاله سحر از همکارای من با نی نی های نازشون کیان جون و آمیتیس جون اومده بودن خونه ما.یادش به خیر بیشتر از یکسال پیش تو شرکت هر سه مون باردار بودیم و حالا شما وروجکا همبازی هم شدین.کیان جون که ماشالله خیلی اقاست و تازه یاد گرفته وایسه همش در تعجب بود قربونش برم همش به تو وآمیتیس هاج و واج نگاه میکرد کلا پسر اروم و نازیه.امتییس خوشگله هم که ماشالله با اینکه دختره از شما دو تا پسر شیطونتر و بلاتره تند تند راه میرفت این ور و اون ور یه چیزایی هم تازه یاد گرفته بود و حرف میزد.

با اینکه همش حواسمون به شما ها بود و باید مواظب بودیم که شماها کاری نکنید ولی بازم خیلی خوش گذشت و خوب بود.اوهلبخند

 از راست :خاله سارا(کیان)-خودم(صدرا)-خاله سحر(آمیتیس)

کیان جیگر -آمیتیس خوشگله-صدرا نفس


بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

جیگرتو برم که خیلی اقایی

قربونت برم خوشگل خانم بلاااااااا

عاشق این عکستم عروسک من

قربونت برم با این شیرین کاریات

شما سه تا عشقین ایشالله دوستای خوبی برای هم بشین

این دو تا بلوز خوشگلم خاله سارا و خاله سحر زحمت کشیدن برای شما اوردن دستشون درد نکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان صدرا
9 بهمن 91 13:39
سلام خدا هر سه عزیزتون را حفظ کنه ما هم یک صدرای خوشگل داریم که از صدرای شما چند ماه بزرگتره دوست داشتین وبلاگش را لینک کنید
مامان نرگس جون
9 بهمن 91 13:46
ماشاالله .. خدا حفظش کنه ... چقد نازه ... به وب نرگسی منم سری بزنید خوشحال میشم ... بای..
مامان سارا
9 بهمن 91 15:08
وااااااااااااااای دوست با ذوقم خیلی غافلگیر شدم وقتی عکسمونو دیدم اونم برای زمان بارداریمون
واااااااااای این عکسا چه باحالن
واقعاً دستت درد نکنه همه چیز خیلی عالی بود و به ما خیلی خوش گذشت .
قابل آقا صدرا روی نازمو نداشت [h

خواهش میکنم عزیزمممممم
مامان روژینا
9 بهمن 91 16:43
اخی چقدر عکس دوران بارداریتون قشنگهههههههههههه قربوووووووووووون این کوچمولوهای خوشگل
مهسا(مامان هستی)
10 بهمن 91 15:30
به به چه نی نی های نااااااااااااااااااازی ماشالااااااااا چه هدیه های خوشگلی دستشون درد نکنه
مامان سپیده
10 بهمن 91 17:10
واااای نسرین جون من واقعا شرمندت شدم 2بار هماهنگ کردم بیام هر دوبارش یه برنامه پیش اومد تا سه نشه بازی نشه خصوصی داری دوستمصدرا جونمو ببوس
مامان نیکادل
10 بهمن 91 23:29
به به چه دوستای خوبی چه مامانای خوبی
چقدر خوب که دور هم جمع شدید من و دوستم هم بچه های هم سن داریم و با هم باردار بودیم ولی هنوز نتونستیم دور هم جمع شیم
بووووووووووووووووووووووووووس واسه صدرای گلم که خیلی آقاست.
نسرین جون دلم برای چت های دوران بارداریمون تنگ شده یادش بخیر هنوز یادمه این عکس رو که تو کلوپ گذاشته بودی


شایسته جون ما هم خیلی وقت بود میخواستیم همو ببینیم ولی نمیشد بچه درا همینه دیگهههههه
غزال مامان آرتین
11 بهمن 91 22:14
الهیییییییییییییییییییی
نسرین! یادته همش عکسای شکمامونو میذاشتیمممممممممم
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ
خیلی قشنگ بود عکسا!
قربون این صدرا مرد کوچک بشم من. بوس


وااااااااای اره غزال یادش بخیر با اون شکمامون
مینا مامی لیانا
11 بهمن 91 23:59
واااای خدا چه عکسای خوشگلی...نسرین اون عکس اولی رو یادمه پارسال گذاشتی که شکمتو نشون ما بدی توی کلوب
خیلی خاطره انگیز بود...چه بچه های نازی خدا هر سه تاشون رو حفظ کنه


هههه آره مینا یادته
پروانه مامان آوین
14 بهمن 91 11:13
وایییییییی چه با حال شما که پدر صاحب شرکت درآوردین سه تایی باهم رفتین مرخصی زایمانه؟؟؟؟ قربون صدرا گلی ماشالله چه مرد شده.


ههههپروانه تو شرکت با 400 نفر پرسنل حالا چند نفرم نبودن چیزی نمیشه
مریم (ماری مامی آنیتا)
15 بهمن 91 19:21
آخیش این عکس حاملگی رو کاملا یادمه چقدر زود میگذره ببوس صدرارو
زهرا مام صدرا
18 بهمن 91 16:27
اخی نسرین چقدر جالب خدای من ادم اصلا باورش نمیشه این سه تا نمکو تو شکماتون بودن خدا هرسه شونو براتون حفظ کنه انشالله
خاله محبوبه
21 بهمن 91 18:35
خدا براتون نگهشون داره، صدرا ما تازه اومده بهمون سر بزنيد.
رایکا
2 اسفند 91 0:42
وای عزیزم. چه عکس خوبی بود. کلی خاطره برام داشت. جیگر صدرا رو برم با این دوستاش.
نرگس مامان باران قلنبه
2 اردیبهشت 92 10:09
الهی عزیزم این عکس کیان دوماد خودمه ماشالا بچه های نازی دارین خدا حفظشون کنه