صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته كوچك من

نظرات (9)

محمدسجاد
12 فروردین 91 16:20
سلام چه پسرخاله ی ماشالایی دارم من هوریاااااااااااااا
سارا
12 فروردین 91 23:47
سلام نسرین جان ، عیدتون مبارک ، صدرای عسلم چقدر ناز شدی . بانمک خاله ، خیلی دلم می خواد زودتر ببینمت . بزار کیان کوچولو به دنیا بیاد با هم می یایم دیدنت . دوستت دارم نمکی خاله .


ishalah kian joon salemo salamat biad baghalet sara jooonam
آسمانه
14 فروردین 91 16:04
واییییییییییییییییی قربون این پسمل ناز برم من که دقیقا با روژینا تو یه روز و یه ساعت به دنیا اومده. بووووووووووووووووووووووووووووووووس


boooos vase rozhina
سحرمامان آمیتیس
15 فروردین 91 0:16
نسرین جونم سال نومبارک ای جاااااااااان عسیییییسم ماشالله چه نازشده الهی چه باحال خوابیده آره دیگه منم اونهمه تودل مامانم فوتبال بازی میکردم خسته میشدم.راستی عسل خاله 1ماهگیت مبارکمن بازم عکس میخوام ازس بنویس نسرین دلم غش رفت واسش


mersi sahar joonam

amitis joonam nazamo beboos
مامان صدرا
15 فروردین 91 11:17
ماشالا ماشالا چقدر بزرگ شده،نسرین جونم فکر کنم خیلی آقاست،قیافش معلومه پسر محترم ومظلومیه.خیلی دوسش دارم حسابی مواظبش باش.از قول من بماچش


mersi mahdiye jooonam
boos vase sadra joon
خاله سمیه
17 فروردین 91 8:29
نسرین سلام پسرت چقدر بامزو ماهه فکر کنم از اون تپولوا میشه راستی خیلی دیره باید ببخشی میخواستم بگ سال نوت مبارک دوستم


mer30 somaye joooonam
ساراي محمد سجاد
24 فروردین 91 14:14
عکسش رو سيو کردم توو فلشم هر از گاهي نگاش مي کنم روحم شاد مي شه و چشام باز...
مامان کیان
1 اردیبهشت 91 13:15
نسرین جون ، پس کی عکس های جدید آقا صدرا رو ببینیم . عاشق اون عکسشم که شلوارشو تا بالا براش کشیدی
مامان هستی
2 اردیبهشت 91 10:27
ماشالاااااااااااا به پسر گلموووووون بوووووووووووس