صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

فرشته كوچك من

نظرات (13)

خاله جون
12 اسفند 90 12:07
واي چه نازه خدا كنه زودي بزرگ شه از طرف من ببوسيدش


mer30 aziiiiiiizam
سحرمامان آمیتیس
13 اسفند 90 1:47
سلام نسرین جوونم مبااارک باشه فرشته کوچولوبه دنیا اومدم الهییییییییییییییی چه نازه ماشالله عزیزیم الهی قربونش بشم خیلی مواظبش باش


mer30 sahar joon
سحرمامان آمیتیس
13 اسفند 90 1:56
الهههههههی عزیزم چه نازه چقدرمعصوم خوابیده نسرین جونم اومدن فرشته کوچولو روتبریک میگم
حدیث
13 اسفند 90 10:15
تبریک میگم عزیزم ایشاله که سایه تون همیشه ی همیشه بالای سرش باش از طرف من ببوسش بوس بوس


mer30 hadis joon
مامان صدرا
13 اسفند 90 13:36
عزیز دلم،چه گل پسر نازی داری،خیلی شبیه خودته،ایشالا که دامادبشه.مامانش خیلی دوسش دارم.به جای من حسابی ماچ ماچش کن.


mer30 mahdieh joon
sara
13 اسفند 90 14:46
صدرای عسلم که انقدر بانمکی ، به دنیا خوش آمدی ريال انشاا.. با پاقدم خوشت مامان نسرین و بابایی رو خوشبخت تر می کنی . انگشت های کشیدتو می بوسم .
نسرین جون خیلی بهت تبریک می گم . صدرا جون خیلی شبیه خودته


mer30sara joon
خاله الناز
20 اسفند 90 15:15
سلام عزيز دلم، خوش اومدي به دنياپسر عسلي، تو چقدر ناناسي ني ني دوست داشتني اينم يه ماچ گنده : نسرينم بازم بهت تبريك ميگم عزيزم،خدا براتون حفظش كنه


mer30 elnaz jooooooonam
آسمانه
20 اسفند 90 16:44
وای ی ی ی قربون این آقا پسملمون برم که کپی مامانشه نسرین جون قدم کوچمولوت و همچنین مامان شدنت و بهت تبریک می گم ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه .


mer30 azizam
خاله سمیه
22 اسفند 90 15:47
سلام برنسرین عزیزم تولد پسرت مبارک باشه واقعا واقعا خوشگلو ماماتیه همه تو شرکت میگفتن چه پسره جیگری
ایشاالله اول زیر سایه خدا بعدم پدرو مادرش بزرگ بشه دلم میخواست اینجا بود میبوسیدمش


mer30 somayeh jooonam booooooooooos
maryam
22 اسفند 90 16:22
mobarake nasrin joon mashala che pesmale nazi dari


mer30 azizam
سحرمامان آمیتیس
24 اسفند 90 1:45
سلام نسرین جونم بابچه داری چیکارمیکنی الهی فداش بشم4شنبه سوریش مبارک عکس های حدیدش روبزارکه دلم آب شده مواظب خودتوقندعسل باش


mer30 sahar joonam bache dari ke nagoo dige hame vaghtamo gerefte
سارا
28 اسفند 90 23:49
نسرین عزیزم ، سلام . آقا صدرای ما خوبند . سحر جون راست می گه عکساشو زودتر بزار دلمون آب شد ( البته می دونم تمام وقتتو گرفته ) . نسرین جون امروز 28/12/90 آخرین روزی بود که رفتم سر کار و مرخصی من از امروز شروع شد ولیکن خیلی دلم گرفته . تو سرویس حسابی گریه کردم و وقتی رسیدم خونه حوصله هیچ کاری رو نداشتم . الان هم آمادگی گریه دارم ولی مجید خونس و دلم نمی خواد ناراحتش کنم . دوست دارم به زودی ببینمتون . می بوسمت تو رو و لپ های عسل خاله رو


ey janam sara joon midoonam chi migi va che hesi dari azizam

مامان محمدسجاد
5 فروردین 91 12:40
واااااااااي جيگرشوووو دوستمه ماشالله... راستي صدرا جوني من يک ساعت و نيم+پنج دقيقه ازت بزرگترم... هاهاها