صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فرشته كوچك من

یه روز تعطیل در پلور

1392/3/4 14:33
نویسنده : مامان نسرین
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینی زندگی من

پنجشنبه و جمعه با مامانی اینا(مامان من) رفتیم خونشون تو پلور. هوا خیلی خوب بود و شما یه هوای حسابی خوردی و کلی هم بازی کردی.

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

صدرا و نگین

اینجا خودمون دوتایی زدیم به دل طبیعت مجبورم خودم یه جوری  یه عکس دوتایی بگیرممممممم

وقتی آقا صدرا از این عکس گرفتنای مامانش دیگه خسته میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مینا مامی لیانا
29 اردیبهشت 92 18:28
سلام سلام بر مامان نسرین و صدرا قند عسل به به چه عکسای خوشگلی دلم باز شد کلی ایشالا همیشه به گردش و ددر
مامان نیکادل
31 اردیبهشت 92 5:41
ماشالله به این گل پسر ماشالله به دندوناش بووووووووووووووووووووس
زهرا مامان صدرا
2 خرداد 92 12:56
سلام خداروشكر كه بهتون خوش گذشته ايشالله هميشه به سفر و شادي قربونه اين اقا صدرا بشم من كه انقدر ماهههههههههههههههههههههه
مامان سارا
6 خرداد 92 9:32
ای جون دلم که دلم برات یک ذره شده صدرا جیگری قربونت برم چرا اعصاب نداری مادر همیشه خوش باشید نسرین جونم
سحرمامان آمیتیس
6 خرداد 92 14:00
ای خدا ماشالله چقدر بزرگ شدی خاله همیشه خوش باشی عسلم چقدر جیگر شدی آخه پسرم انقدر خوشگل !!!!!!!! نسرین جونم چه کار خوبی کردی عکس خودتم گذاشتی ببیییییییییییییییییییینم گله دارم ازت میای از رودهن رد میشی میری پلور خونه ی ما نمیای باشه خانوم خانوم ها
سحرمامان آمیتیس
6 خرداد 92 14:03
صدار عسلم شما گدانوازی بفرمایید تشریف بیارید کلبه ی ما جدی نسرین بیاید اینورها حتما باید دعوت رسمی بشه دلم براتون تنگ شده دوستم من تو نی نی وبلاگ به مشکل خوردم تو میدونی چیکار کنم توصفحه کاربری خودم اون قسمتی که همیشه نام کاربری و رمز رو میزدیم نوشته ورود به د اشبورد و خروج در هرصورت هر کدوم که میز نم باز همون صفحه میاد نمیدونم چیکارکنم
مامان آوینا
7 خرداد 92 15:55
ای جونم یه بوس محکم بکنش این جیگملیرو
مریم
14 خرداد 92 1:51
ای جانم چه خنده های نازی داره این گل پسر منم بعد یکسال کلی عکس از دخترم گذاشتم دوست داشتی بیا ببین