صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشته كوچك من

وروجک من ....

1390/7/10 15:05
نویسنده : مامان نسرین
701 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام وروجکم

وای مامانی اصلا حالم خوب نیست بعد از ظهر ها هم که از سرکار میام دیگه توان هیچ کاری رو ندارم خدارو شکر که بابایی درکم میکنه و خیلی کمک میکنه نمیدونم وروجک تو دل مامان چه کار میکنی که حال من اینجوریه ولی مامان همه چیزو بخاطر تو تحمل میکنه عزیزم .

  

 

خب مامانی میخوام یکم از موقعیتت تو خانواده بگم .تو خانواده من تو سومین نوه هستی و اولین نوه دختری قبل تو دو تا نی نی های  دایی رضا هستند(نوید و نگین) اینا هم بازی های تو میشن بعدا.دو تا دایی داری (رضا و داود)یه زن دایی(نسیم) و یه دون خاله (ناهید) و مامانی (مامان من) و بابا بزرگ(بابای من)

تو خانواده بابا مرتضی هم سومین نوه هستی و اولین نوه پسری قبل تو دو تا بچه های عمه نسرین هستند(فرزانه و متین).البته عمه نسرین رفته پیش خدا.یه دونه عمو داری(محمد) ویه دونه عمه(نسیم) و مامان ناهید(مامان بابا مرتضی) بابا سعید (بابای بابا مرتضی) هم رفته پیش خدا.عزیزم کاش عمه نسرین و بابا سعید هم بودن و تورو میدیدن....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sajedeh
30 شهریور 90 11:33
سلام عسيسم خوبي فندق خاله
خيلي دوس دارم ببينمت با اين تعريفايي كه مامانت ازت كرد
مثل اينكه اسمتم برات انتخاب كردن "رها" خيلي زيباس و اميدوارم وقتي پاتو گذاشتي تو اين دنيا هميشه و هميشه از بند همه بدي ها رها باشي.
دوستت دارم رها جان و خوشحالم كه اولين نفريم كه برات يادداشت گذاشتم