صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

فرشته كوچك من

8 ماهگی واولین دندون ...

1391/8/16 11:15
نویسنده : مامان نسرین
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

هشت ماهتم تموم شد دیگه واسه خودت آقا شدی چند روز پیش دیدم لثه ات یه شکاف کوچولو خورده  سه روز بعدشم یه سفیدی پیدا شد که دیدم بلههههههههه دندونهههههه بالاخره دراومد این دندونت عزیزم .

مبارکت باشه اولین مرواریدت عسلممممممممم

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

قربونت برم که همش دوست داری وایسی

هر وقت میخوام عکس بگیرم خیلی قشنگ تو دوربین نگاه میکنی

اینم یه عکس بدون شرح

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان سارا
16 آبان 91 12:18
عشقم ، الهی فدات بشم با این عکسای قشنگت مباااااااااااااارکت باشه خاله جون اولین دندونت . صدرا داره یه دندون قند می خوره از قندون فرشته ای مهربون آورده براش یه دندون!
زهرا مامان صدرا
16 آبان 91 12:42
عزیزممممممممممممممممممم مبارک باشه هشت ماهگیت هم اولین مرواریدت قربون اون قیافه بانمکت ادم دلش میخواد بخوره این گوله نمکو
مامان آرشينا
16 آبان 91 13:46
مباركه8 ماهگيت و اولين دندونت عسلم بوسسسسسسسسسس براي شما و مامان ماهت
مامان نیکادل
16 آبان 91 16:30
به به مبارکه دندون خوشگلت خاله جون
ساراي محمدسجاد اينا
16 آبان 91 20:58
يني من نمي دونم چرا همه ي پسراي ما از اين عکساي بدون شرح دارن.... من يکيش رو شاسي کردم زدم به ديوار... دخترمه رسما هههههههههههههه
مینا مامی لیانا
17 آبان 91 0:27
وای عزیزممممممم چقدر ماه شدی داماده گلممممممممم 8 ماهگی و دندون خوشگلت هم خیلی خیلی مبارکککککککک جیجررررررر
افسانه یونسی
17 آبان 91 12:21
عکس دندونشم میذاشتی دیگه! این عکس مقنعه داره خیلی نازه.


آخه هنوز واضح پیدا نیست که تازه جوونه زده خاله افسانه
مامان روژینا
17 آبان 91 19:10
واییییییییی که من قربونت برم عشقم مرواریدات مبارررررررررررررررک عسلم چه عکسای خوشگلی هم گرفته مخصوصا اون بدون شرحه بووووووووووووووووووووووووس
غزال مامان آرتین
18 آبان 91 14:32
الهی من فدات بشم. چقدددددددددددر نازی تو! آقایی تو. بوس
مهسا(مامان هستی)
19 آبان 91 16:34
الهییییییییییییییی قربونت برم من عزییییییزم مباااااااااااااارکت باشه پسری واااااای اون عکس با مقنعه عالییییییییییی شده
سحر مامان آمیتیس
20 آبان 91 16:23
ای جااااااااااااااااااااااان خاله مبارکت باشه مرواریدهای خوشگلت به سلامتی عسلم .فدات شدم که خودت سرپا وایسادی
سحر مامان آمیتیس
21 آبان 91 8:45
فقط اومدم ماااااااااااااااااااااااااااااااچت کنم برم
مامان آوينا
23 آبان 91 16:41
مبارك دندونا خشگلت خاله جون قربون قدت چه ناز شديييييييييييييييييي
پروانه مامان آوین
28 آبان 91 13:31
آفرین جیگرم چه ناز به دیوار دستتو گرفتی عسل خاله دیگه داره مرد میشه ها