صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

فرشته كوچك من

روز آخر.....

1390/12/2 15:37
نویسنده : مامان نسرین
932 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه زندگیم شکلکهای جالب آروین

عزیزم اول ازت معذرت میخوام که این چند وقته نتونستم بیام وبرات بنویسم آخه مامانی حالم خوب نبود هم دندون درد داشتم هم سرما خورده بودم البته هنوزم خوب نشدم.

پسرم رسیدیم به روز آخر ٩ماه گذشت الان که فکر میکنم میبینم که چه زود گذشت دیگه دوران تنهایی من تو تموم شد.هم خوشحالم چون میتونم ببینمت و بغلت کنم هم یه کوچولو هم ناراحت چون دیگه فقط مال من نیستی.تا امروز فقط من میتونستم حست کنم ولی بعد از این باید وجودت و با بقیه تقسیم کنم البته نمیخوام خودخواه باشم چون بابایی وبقیه هم خیلی دوست دارن زودتر ببیننت و بغلت کنن.

                         

 

عسلم واسه زایمان استرس دارم ولی از خدا میخوام همونطور که کمک کرد این دوران و با وجود پسر خوبی مثل تو به پایان برسونم این مرحله هم به خوبی پشت سر بزارم .

                                       شکلکهای جالب آروین

راستی عزیزم تو آخرین سونو که تو هفته ٣٨ دادم همه چی خوب بود خداروشکر وشما ٢٨٥٠ گرم بودی حالا نمیدونم تو این یه هفته ای که گذشت با وجود دندون درد من چقدر بزرگ شدی ولی اشکال نداره به دنیا که بیای حسابی شیر بخور که تپل مپل بشی.

 شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ستاره
2 اسفند 90 15:50
مژده مژده!!!مجله قاصدک راه اندازی شد. ضمن آرزوي سلامتي براي شما و دلبندتان از شما دعوت میکنیم با نظرات سازنده خود ما را یاری فرمایید منظرتان هستیم
مامان صدرا
3 اسفند 90 14:28
عزیز دلم،ایشالا که همه چی خوب پیش میره وفردا این موقع ها تو دیگه مامان شدی.خیلی حس قشنگیه،الان که دارم اینارو برات مینویسم بغض دارم.تو خودت خیلی ماهی،امیدوارم این جوجه کوچولو فردا به سلامتی به دنیا بیادو قدر مامان مهربونشو بدونه.برات آرزوی سلامتی میکنم،دوست دارم


مرسی مهدیه جونمممممممممممم بووووووووووس

الهام
3 اسفند 90 14:49
سلام نسرين جون بالاخره روزه كه منتظرش بودي رسيد اصلا نگران نباش استرس هم نداشته باش مطمئن باش هيچ مشكلي پيش نمياد به سلامتي ايشالا همه چي به خوبي و خوشي تموم مي شه و دوتائي صحيح و سالم و خوشحال برمي گردين خونه من و بچه ها براتون دعا مي كنيم فقط يادت باشه تو هم واسه ما دعا كني مخصوصا واسه من آخه خدا دعاي مامانارو تو اون لحظه خيلي گوش مي كنه مواظب خودت و كوچولوت باش سعي كن فقط آرامش داشته باشي


مرسی الهلم جونم چشم حتما دعا میکنم
سحرمامان آمیتیس
4 اسفند 90 20:49
سلام نسرین جوونم اصلااسترس نداشته باش تمام مراحل زایمان رو که برات توضیح دادم انشالله به سلامتی نی نی خوشگلت به دنیا میاد
ثمین
5 اسفند 90 21:49
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
پرستو
7 اسفند 90 12:37
سلام نسرین جونم ...
تولد صدرات مبارک ...
همه ی پستای جمعه ات را خوندم و خوشحالم که پسرت خوبه ...خیلی خیلی خیلی مواظب خودت و پسرت باش ، کلی شبیه خودته ...


mer30000000 sara jonam
سارا و محمدسجاد
8 اسفند 90 22:44
خاله سمیه
11 اسفند 90 11:05
نسرین جونم بهت تبریک میگم عزیزیم ایشاالله زیر سایه خدا وبعد هم پدرو مادرش بزرگ بشه با ارزوی روزهای خوش برای تو وپسر کوچولوی نازت


mer30 azizam