صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

فرشته كوچك من

دل نوشته هایی برای پسرم

1390/10/22 10:37
نویسنده : مامان نسرین
711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچولوی مامان                                                                                  

عزیزم الان تو فصل زمستونیم و  دیگه هفت ماه تموم شده و کم کم به روزای آخر میرسیم.این روزا سر کار اومدن برای من سخت شده ولی تا چند روز دیگه بیشتر نمیام هر چند که دلم برای کارم و دوستام و همکارام خیلی تنگ میشه ولی میخوام ماه آخر رو تو خونه استراحت کنم و بیشتر با پسرم باشم .

گلم من از تو ممنوم چون تو این ٨ ماه پا به پای من بودی صبح زود بیدار میشدیم این مسیر و میومدیم تا بعد از ظهر که بازم راه برگشت خونه و بعدم تازه کار خونه شروع میشد.

تو خیلی پسر خوب و صبوری بودی که تو این مدت مامان و اذیت نکردی.امیدوارم بعد از دنیا اومدن هم همینجور باشی عزیزم.

 

راستی عزیزم تو آخرین سونو گرافی که تو هفته ٣٢ انجام دادم همه چی خوب و طبیعی بود خداروشکر و شما ١٨٠٠ گرم بودی حالا تو این ماه آخر که تو خونه هستیم باید حسابی تپل مپل بشیااااااااا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر ارسلان
23 دی 90 0:43
صدرا جان امیدوارم در آینده قدر این همه زحمتایی که مامانی برا ی شما میکشه بدونی .عزیزم مواظب خودت باش
مامان آمیتیس
2 بهمن 90 23:59
سلام نسرین جونم خوبی؟ازبچه های شرکت شنیدم رفتی مرخصی انشالله به سلامتی واقعاازاین1ماه آخرلذت ببرو باصدراکوچولو خوش بگذرون راستی تامیتونی بخواب چون ازلحظه ای که بهوش بیایو مادربشی دیگه خواب نداری نترسی ها دوستم ولی من توی این1ماه یه خواب راحت نداشتم درعوضش صاحب یه فرشته ی کوچولومیشی خیلی مواظب خودت باش.


mersi sahar joonam hale fereshte kocholot ke ishalah khoobe khoobe dige manam dige bayad roozaro beshmoram dige baram doa kon
مامان صدرا
3 بهمن 90 13:58
نسرین جونم دلم برا دوتاییتون تنگیده،جات خیلی خالیه.صدرا 2 چطوره،بزرگ شده؟ قول بده حسابی استراحت کنی تا تلافی این 8ماه دربیاد،خیلی مواظب خودتو خودش باش


mersi azizam dele manam kheili tangide vase hamatoon boooooooooooooooos
آسمانه
9 بهمن 90 14:26
سلام نسرین جون خوبی ؟ نی نی کوچمولومون چطوره ؟ وبلاگ خیلی قشنگی داری. بهت تبریک می گم


salam azizam mer30 dokhmali to chetore?