صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

فرشته كوچك من

هجده ماهگی

1392/6/10 12:12
نویسنده : مامان نسرین
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من

هجده ماهتم تموم شد الان یه سال و نیمه شدی عزیزم این ماه واکسن هم داشتی برای اولین بار خودم تنهایی بردمت واکسن زدی اخه بابایی نبود موقع زدن واکسن که کلی گریه کردی ولی بعدش دیگه اروم بودی فقط یه وقتایی میومدی و یه نق میزدی و اشاره میکردی به پات شبم یکم تب کردی ولی از فرداش دیگه چیز خاصی نبود خداروشکر که دیگه رفت تا 6 سالگی.

یه کار دیگه هم که کردم این بود که این بار موهاتو خودم کوتاه کردم بردمت تو حمام کلی باهات بازی کردم و سرتو گرم کردم تا موهاتو زدم .به نظر خودم که خوب شده.اینم عکساش

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

تا در باز میشه میدویی رو پله کفشاتم میگیری دستت

از بس تو کارای خونه و آشپزی به مامان کمک کردی خسته شدی و خوابت گرفته

نمازتم باید با چادر بخونی دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیکادل
13 شهریور 92 14:00
مبارک باشه هجده ماهگیت خاله جون دست مامانت درد نکنه خیلی موهات قشنگ شده خودتم خیلی خوشگل شدی هزار ماشالله نسرین جون دلم برات تنگ شده دوستم بووووووس
مامان سپیده
17 شهریور 92 15:11
به به مامان نسرین چیکار کرده مبارک باشه آقا صدرا دیگه واسه خودت آقایی شدی هاااااااااااا
مامان روژینا
21 شهریور 92 0:30
الهی من فدای این پسمل خوشگل بشم به به چه مامان هنرمندی عالی شده نسرین افرین دوستم هزار ماشاا... پسرت خیلی نازه یه اسفند حسااابی براش بریز بوووووووووووووووووووس
سارای شکوفا
23 شهریور 92 18:43
سلااااااااااااااااااااام نسرین بانووووووو خوبی؟ ماشالله هزار الله اکبر به جیگر طلای نازت به یادتون هستم... به بچه ها سلام برسون
مریم
17 آبان 92 1:34
ماشاالله به این ژست مردونت آخه تو چرا انقده نفسی هان یه ماچ گنده بده به خاله